הטריילרים (שכנראה) לא ראיתם

הטריילרים שאנחנו רואים על מסכי הקולנוע הם בעיקר של האולפנים הגדולים. הסיבה פשוטה – כסף.

אבל יש גם טריילרים לסרטים יותר קטנים שכן שווה לראות, לא בגלל שהסרטים אותם הם מפרסמים טובים באופן מיוחד, אלא בגלל שהם לכשעצמם מעניינים.

למשל סרט האנימציה Bilal שיוצא מאיחוד האמיריות לא עומד ברמת האנימציה ההוליוודית של דיסני, פיקסאר, דרימוורקס, לייקה ושות'. הוא נראה יותר כמו משחק מחשב. אבל משחק מחשב שמזכיר באופי את הנסיך הפרסי והייתי רוצה לשחק בו.

או הטריילר של A Dog's Purpose, טריילר אולי נעשה באולפנים קצת יותר גדולים, ואולי גם מספיילר קצת הסרט עצמו, אבל מרגש ובהחלט שווה את ה-2:30 דקות במיוחד אם אתם אוהבי חיות.

את הכלב אגב מדובב ג'וש גאד, שדובב את אולף בלשבור את הקרח ואת הציפור האדומה באנגרי בירדס.

כמובן שישנם גם סרטי גיבורי על יש מחוץ להוליווד כמו Max Steel. למרבה הצער נראה שגם הם לא מצליחים להשתחרר מקלישאות הז'אנר, אבל כן נחמד לראות שעם התפתחות הטכנולוגיה גם סרטים קטנים יותר (11 מיליון דולר במקרה הזה) יכולים להרשות לעצמם אפקטים הראויים לציון. הרי Ex-Machina עם תקציב של 15 מיליון דולר בלבד גבר באוסקר האחרון על מועמדים גדולים ובכירים כמו מקס הזועם ומלחמת הכוכבים.

ולסיכום את הטריילר הבא פירסמתי כבר לפני כמה חודשים בדף הפייסבוק של הבלוג (מוזמנים לבקר ולעשות לייק, יש שם מידי פעם פוסטים שלא מגיעים לבלוג עצמו), והעלתי את השאלה האם מדובר בקרוס אובר בין The Martian לבין Room שניים מהסרטים האהובים עליי ב-2015.

כתיבת תגובה