טריילרים חדשים

Now You See Me 2 (האשליה 2)

אני מאוד אהבתי את הסרט הראשון. אני חושב שהקאסט בו היה מצויין ואני שמח לראות את הכוכבים הקודמים בראשות ג'סי אייזנברג ו-וודלי הארלסון (כמובן לצד קאסט מוכר ואיכותי כמו מורגן פרימון, מייקל קיין ועוד רבים אחרים).

העלילה כנראה תהיה מופרכת ותכלול אלמנטים של נקמה. קשה לי להאמין שתהיה משהו יוצא מן הכלל (תסמונת אושן 12) אבל זה לא שהסרט הראשון כלל עלילה מדהימה.

בקיצור בהנחה שלא נגלה באמצע שכל העסק הזה של הקסמים נמאס כבר- זה נראה כמו אחלה סרט קיץ.

Zoolander 2 (זולנדר 2)

את זולנדר הראשון ראיתי למשך כמה דקות בטלויזיה, ואז כיביתי. הוא פשוט היה מטומטם מידי, ובן סטילר איכשהו תמיד מעצבן אותי.

גם הסרט השני לא נראה מאוד חכם, אבל כטריילר של 2 דקות הטמטום הזה סבבה.

הטיזר אגב היה הרבה יותר מצחיק

The Hateful Eight (שמונת השנואים)

כבר טענתי בעבר שבסרטים של טרנטינו מובטחים שני דברים, הרבה מאוד דם ודיאלוגים שנונים מאין כמותם. לפי הטריילר  לשמונת השנואים נראה שזה המצב גם כאן.

אישית, אני מעריך את הדיאלוגים יותר, וגם מאמין שלא רק צריך לדעת לכתוב שנון אלא רצוי גם ששחקנים שנונים יהיו על המסך. סמואל ל. ג'קסון כבר הוכיח את עצמו עם בעבודה עם טרנטינו עוד בספרות זולה וחזר להופעה מדהימה בג'אנגו, אז אני לא חושב שיש מתנגדים לעובדה שהוא לוקח תפקיד מרכזי גם כאן.

אבוללה

בפינה הישראלית אני רוצה לעשות כבוד לתעשייה המקומית, שמראה סימנים לכך שהיא כבר לא מפחדת לעשות סרטים יותר "הוליוודים" באופיים ולא רק דרמות משפחתיות וסרטי צבא.

אבל בגלל שאנחנו כבר לא באייטיז וחוסר הניסיון והתקציב ביחס לאחות מאמריקה קשה לי להאמין שאבוללה יהיה הגרסה הירושלמית של אי-טי, ובכל זאת אני מחזיק לו אצבעות.

כתיבת תגובה