עכשיו בקולנוע

cropped-1.jpg

החורף כבר מזמן פה וגם ינואר מתקרב לסיומו. ועבור מי שמחפש לאיזה סרט ללכת כדי לברוח משאריות הקור שעדיין נמצאות ברחובות להלן כמה הסברים קצרים על כמה מהסרטים המרכזיים (לדעתי) שרצים כרגע :

1. משחק החיקוי (The Imitation Game) – אלן טיורינג מתמודד מול ההצפנה הגרמנית ומול החברה הבריטית בגדול, ראיתי אותו ולא התלהבתי. הביקורת המלאה נמצאת כאן. אבל יחד עם זאת כמה מחברי הטובים ביותר כן התלהבו מהסרט. לדעתי זה קשור לרמת הציפייה.

2. התאוריה של הכל (The Theory Of Everything) – סיפורם הביוגרפי של סטיבן הוקינג ואשתו לפני ותוך כדי שהפיזקאי חלה במחלת הניוון השרירים שבזכותה הוא מפורסם כל כך היום. הביקורות אומרות שמדובר בקצת יותר מדרמה-ביוגרפית-שמכוונת-לאוסקר. 7.8 ב-IMDB כנראה מסכים איתם.

3. חטופה 3 (Taken 3) – ליאם ניסן חוזר כדי להציל את הילדה שלו שנחטפה. בעין הדג הוא תואר כסרט טפשי. ב-IMDB יש לו 6.4 שממקם אותו באותם סדרי גודל כמו לוסי וצבי הנינג'ה ובRotten Tomatoes הוא קיבל את הציון המשפיל של 10%. בקיצור למרות שזה אחד מסרטי האקשן היחידים כרגע, כנראה שהוא לא שווה צפייה.

4. לא נשבר (Unbroken) – אנג'לינה ג'ולי ביימה סרט ביוגרפי על ספורטאי מצטיין שגם היה טייס וגם סבל הרבה מאוד במלחמת העולם השנייה. לפי הטריילר והספר עליו מבוסס הסרט נראה שמדובר בשעתיים של התעללות סדיסטית בגיבור כדי להראות שהוא לא נשבר. הציונים שלו בינוניים ולכן הוא אני מניח שהוא לא שווה את המאמץ עבור אנשים רגישים.

5. אידה (Ida) – דרמה פולנית על נזירה המגלה סוד אפל בעברה. על העלילה הביקורות אמנם חלוקות אבל הסרט זוכה לתשבוחות מקיר לקיר על הצילום היפהפה בשחור לבן. יחד עם 95% ב-Rotten Tomatoes נראה שמדובר באחד הסרטים היפים שרצים בקולנוע, מה שהופך אותו, אם אין לכם בעיה עם שפות שאינן אנגלית, לסרט שמומלץ מאוד לראות.

בין לבין אני אציין לטובה את האתר allmovies.co.il שהופך את תהליך מציאת הסרט בקולנוע הקרוב לפשוט ונוח. (לא אני לא מקבל תמלוגים, זה פשוט נראה לי אתר מגניב ורציתי לחלוק את זה)

כתיבת תגובה